Budda

Direktlänk till inlägg 4 december 2009

Freeedag!

Av budda - 4 december 2009 19:43

Jag har plockat fram alla panelgardinar jag köpt billigt  i våras och som legat fint förpackade sedan dess. Skall baske mig försöka få dem att hänga släta och fina i ´nya rummet´. Härligt. :)


En bra dag bortsett från en "känslig karl" på mitt arbete. Men nu är det fredag och tankarna skall inte upptas av det som skett.

I kväll  har jag haft pubik i soffan (3 små barn) medan jag satt med tjejerna när de åt på pläden.Barnen hjälpte till och tog pellets och hö. Barnen var så fascinerade av tjejerna.

  

A l v a   A b b a

  

E  m m a   K i m a d i

  

H a n n a    M o n t a n a

  

S a r a   T a l a

  

K i t t y   K l e e r u p


I morgon blir det besök hos Anna (Julgrisen i länklistan) och min bror. :)

Calle - du har min röst när inte Reza är med längre.


Trevlig helg!





 
 
Hannah

Hannah

4 december 2009 21:50

Härliga bilder på grisarna !! Jag saknar marsvin mkt.....
Är registrerad uppfödare hos SMF och har fött upp skinny i många år. Var bland de första i Sverige att föda upp de nakna grisarna........
Dina marsvin verkar ha en riktig drömtillvaro !

Ha en trevlig helg och stor kram till dig .........

http://hannah-hjortsberg.bloggagratis.se

 
Pär

Pär

5 december 2009 16:06

Gullegrisar!

http://sundback.dyndns.org

 
Ingen bild

Katrinelund

6 december 2009 20:34

Trevligt att barn får kontakt med djur och, hoppas jag, lär sig visa dem respekt!
Antar att barnen förtrollades av de jättesöta marisarna. På fotot är Hannas päls nästan "live". Jag höll på att sträcka ut handen för att klappa henne... :-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards