Budda

Direktlänk till inlägg 5 juni 2010

Lördag, före tuppen.

Av budda - 5 juni 2010 07:57

Vaknade tjugo i fyra. Tänkte väl inte gå upp då men gjorde så.

Lyssnade på ljudbok medan jag tog hand om gårdagskvällens disk.

Jag svängde i hop en potatissallad också. Tack fina Jasas. Jättegod blev den (jag tjuvsmakade). Äpple, färskpotatis, svartpeppar, salt, lätt creme fraiche, majonäs och röd lök. Toppen!!   

  

Tog en härlig långpromenad i den ännu stilla staden.

  

Vackert promenadstråk som bjuds.

      

Eller hur? Massor med nyvaknade fåglar också.  

  

Nu klipper jag med ögonen, skall äta, duscha och vila före turen ner på stan denna underbara, soliga, lediga lördag. Tigerbalsam på foten gjorde

 i n t e  smärtan sämre   (den jag i går beskrev som hallux valgus smärta med två frågetecken efter- stämmer inte riktigt med symtpombilden).


Ha en fin lördag.Tag vara på sommaren, ljuset, ljumma vindar för vips är det höst.


 
 
Arletta

Arletta

5 juni 2010 08:28

Hutrbulle! Här har vi inte ens klätt på oss än. :)

http://wallemini.blogg.se

 
Ingen bild

Katrinelund

6 juni 2010 18:12

Underbara bilder! Morgonstund har guld i mund! :-)
Idag söndag hade jag själv glädjen att kunna ge mig ut tidigt - hade tänkt mig ca en timmes promenad, men jag gick vidare och vidare tills jag hamnade vid stranden! Härligt att se folk och djur motionera eller koppla av denna sköna sommarmorgon. Det blev nästan 3 timmars promenad, och jag njöt av den! :-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards