Budda

Direktlänk till inlägg 5 juni 2010

Fortsättning lördag.

Av budda - 5 juni 2010 14:48

Härlig tur på stan. Jag var med som smakråd för bågar hos en optikerlågpriskedja. Det slutade med att jag beställd en tid för synundersökning till mig själv för jag har hittat ´mina´bågar!   

Erbjöds tid redan i dag men väntar tills semestern. 995 kr/kompletta glasögon.


      

Exempel på¨vad jag mer hittade (blus på REA).  


Nu är jag trött.

 
 
Micke

Micke

5 juni 2010 15:50

Herregud, vad du shoppar människa! ;)

Haha.. tokes bara med dig. Jag skulle behövt ge mig ut på en klädshoppning jag.

http://kludd.se

 
Ingen bild

Katrinelund

6 juni 2010 18:16

995:- för glasögon = utmärkt pris!

Fin skål. Ser nästan ut som en flätad korg, men det är väl en snyggt lackerad skål?

Lila är snygg färg på plagg. Hoppas du kommer att trivas i blusen! :-)

 
Jasas

Jasas

6 juni 2010 21:28

Den ser supergod ut! Så fina bilder, också! :)

http://jasas.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards