Budda

Direktlänk till inlägg 5 juni 2010

Igen.

Av budda - 5 juni 2010 18:32

Så blev potatissalladen.  

  

Tips på present som är vacker och ´lagom´. Gillar man inte innehållet kan man ge det vidare, eller bjuda. Perfekt.  Detta är till en jämnårig kollega som fyller 5 dagar före mig.  

  

Sen vill jag tipsa om denna nya goda smak. Helt ´lagom´. Len honumg.

God smak. Jag gillar (ju) att testa nya saker.

  

Ha en härlig lördag kväll.


 
 
Margita

Margita

5 juni 2010 21:16

Hej-tack för att du tar dig tid med mig! :) jo då, det är ok, är bara väldigt trött. Det är fler som har sagt till mig att söka hel sjukersättning, får se vad jag orkar dra igång. Nu har jag precis sökt halv ersättning....orkar inte gå till kiosken igen...:( ringer arbetsförmedlingen på måndag och berättar om läget så får jag se vad han kan göra.
Fina promenadstråk du har! :)

http://sengas.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

viol

6 juni 2010 18:38

Har helgen varit bra? Blev det bio? Jag har umgåtts med släkt o familj, njutit av solen! Så underbart vi har det! Hoppas du haft fina dagar och att vi ses nåt under veckan!!

Stor kram

 
Jasas

Jasas

6 juni 2010 21:29

Mums så gott det såg ut! :D
Du är motsatts mot vad jag är! Jag är feg att testa nytt.. eller om jag får smaka av någon annan så smakar jag gärna.. annars är jag för feg!

http://jasas.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards