Budda

Direktlänk till inlägg 8 juni 2010

Sorg.

Av budda - 8 juni 2010 18:43

När jag kom hem var två av fiskmåsungarna ihjälbitna av en pitbull.    

I sandlådans spets finns den tredje som inte kan komma upp därifrån då den inte kan flyga. mamman vakar, det finns skugga och visst skydd. Åh vad jag blev ledsen. Nästan alla grannar är engagerade och vaktar måsarna.

  

Utsikt ner på sandlådans spets och på gatlyktan där måsföräldrarna suttit när de passat sina fina ungar.  


I dag tillbaka på arbetet. Bla haft två timmars medarbetarsamtal med högsta chefen. Hon är väldigt söt. Emellertid får jag bekräftat att ju mer jag lär känna människor...ja ni vet ?

  

Träingsvärk som få. I ena armen.Tror det är en bristning.


  


Kära hälsningar...

 




 
 
Margita

Margita

8 juni 2010 21:23

stackars små måsungar :(

http://sengas.bloggplatsen.se

 
Nannis

Nannis

9 juni 2010 09:28

Fy... stackars :(

http://nannis.blogg.se

 
Ingen bild

Katrinelund

11 juni 2010 18:11

Vem ansvarade för hunden??? Jag förstår att ingen annan har vågat stoppa den från övergreppet.... Men har inte en pitbull-ägare sin hund kopplad???

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards