Budda

Direktlänk till inlägg 16 juni 2010

Dåligt samvete.

Av budda - 16 juni 2010 08:39

Trots sveda i hals, att jag i natt haft feber och hostat så jag kräkts, orolig sömn, förkylning, k ill i öronen och diabetesen som påverkar lyckas jag ändå ha dåligt samvete för att jag sjukanmält mig.  Varför är det så? Typiskt.


Hur som helst, solen skiner och vädret ser underbart ut utanför fönstret.

Äntligen är det sommar, inte enbart i kalendern.  


Kära hälsningar.

 




 
 
Jasas

Jasas

16 juni 2010 11:49

Jobbet i all ära, men jag är likadan. Jag tycker INTE du ska ha dåligt samvete men jag förstår precis hur du känner! Man vet att man inte ska känna så, men man gör det ändå.

Det hör väl till, eller något, då man är en trogen jobbarkompis!

Hoppas du snart känner dig bättre min vän! Kram!

http://jasas.se

 
Margita

Margita

16 juni 2010 18:18

Fy attan! Inte roligt. Hoppas du snart blir bra igen! Dåligt samvete ska du ABSOLUT inte ha (ja, jag vet att du vet osv. men vem skulle tacka dig för att du kom sjuk till jobbet?) Kram på dig.

http://sengas.bloggplatsen.se

 
Micke

Micke

17 juni 2010 07:25

Så känner jag mig nu också..
Har ju varit risig 2-3 veckor som du nog läst om men nu när det blev ännu mera (troligen nån infektion i kroppen) och magen dessutom lite knäpp så nån värkmedicin är ju inte att rekommendera då och sen då sitta i en bil som jag gör..

Men som alltid så tänker man ju: "jag är kanske inte så dålig, det hade nog gått jobba ändå" :/

http://kludd.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards