Budda

Direktlänk till inlägg 18 juni 2010

Host, host, host, host.

Av budda - 18 juni 2010 06:56

Vaknar upp till en mulen dag. Skall göra ett par ärenden och hoppas kunna krya på mig från den envisa förkylningen/halsinfektionen.

I morgon är det dags.   Jag skall om inget oförutsett händer ta mig de 12 milen ´hem´ för att se bröllopet på tv med mor (hennes önskan är att få se bröllopet). Fika, fixa med växter och prata om vad överförmyndaren sagt.

Önskar en bra helg.


Skall du se det kungliga bröllopet?

 

 
 
Micke

Micke

18 juni 2010 19:08

Välkommen i hostiga och kraxiga klubben ;)
Jag somnade väl halv 5 i morse och fick sova till kl 8. Sen har jag mest legat i soffan här..

Bröllopet lär man väl kolla lite på iaf, tvn står ju på så lite ser man väl.

http://kludd.se

 
Jasas

Jasas

18 juni 2010 19:40

Jag vet inte om jag ska se det. Jag vill men vet inte om vi är hemma..

http://jasas.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards