Budda

Direktlänk till inlägg 18 juni 2010

Röknning.

Av budda - 18 juni 2010 07:36

Jag kan i bland tycka att rök luktar gott. Men gammal rökig andedräkt eller rök blandat med parfym luktar urk. Jag har själv varit osmart och rökat, det är 7 år sedan jag slutade och jag rökade aldrig som en bortbindare och aldrig inomhus. Nåväl.

Jag har vid ett tillfälle beställt saker från en kvinna som bor i området. Fina grejor men hon är inte den klyftigaste och mest kundvänliga försäljaren.

Häromdagen ringde hon och sa med sin mörka, rökskadade stämma att hon hade en ny katalog. Jag tackade ja till den. Fine.

Jag fick katalogen i handen och tackade. Vet ni hur mycket rök den doftar och hur j-a äckligt det luktar?  Fasansfullt starkt och inpyrt. Tänk då hur hon luktar. Andedräkt, hår, hud, fingrar, kläder och i hemmet.

Jag är glad jag inte röker längre.


Ps. Sen gör var och en som de vill.  Hennes katalog gick till historien i alla fall. Ds.

 
 
jasas

jasas

18 juni 2010 14:45

Ja jag hatar att röka inomhus och det luktar apa inne hos folk som röker. :-(

http://jasas.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards