Budda

Direktlänk till inlägg 18 juni 2010

Fredag kväll.

Av budda - 18 juni 2010 20:29

Tighs till halva priset.   

   

Jag bara älskar söta jordgubbar! 


Dessa billiga dofter hittade jag på COOP. Så goda! Jag köpte båda.   


 

En färgglad blomma piggar upp. 


 

Ny smak. Måste testas.   

    Passande fika att ta med till föräldrarna i morgon.

 


Varit en bra dag i dag. Ganska lugn.  Hostat mycket. Fortfarande hes.

Sitter och ser på bilder från festen inför kronprinsessbröllopet.

Blir rörd att se alla finklädda och finfrisserade människor. Lyckan de upplever. Jag unnar dem all glädje. Deras liv är säkert inte  lätt. Samtidigt som jag  tycker mycket om svenska, norska och danska kungahusen tycker jag det kan vara litet ´onödigt´ med kungahus, uppståndelsen kring det och kostnaden. Sen föds man in i det, man väljs inte. Jaja men i alla fall i morgon är en fantastisk dag. En dag jag sett fram emot.   

Min mor som är allvarligt sjuk, som fick hjärtstillestånd påskdagen i år, men som man lyckades få i gång igen genom HLR, som spenderat långa veckor på olika sjukhus, utstått svåra undersökningar , fått en dålig prognos och som sedan några dagar åter är hemma har en dröm hon vill hinna med innan hon dör. Den är att se Victoria och Daniel gifta sig.

I morgon far jag till henne (och far) och gör vad jag kan för att det skall bli en bra dag. Mestadels sover hon men jag skall hjälpa henne upp till tv´n i morgon.  


Nu skall jag hänga tvätt.

 

Glömde nästan...jag och Kitty.

  

 
 
Margita

Margita

19 juni 2010 11:18

Önskar dig och din mamma en trevlig stund vid TV:n för att uppleva Victorias och Daniels bröllop! Vad man än tycker om kungahuset så blev i alla fall jag VÄLDIGT rörd av att se konserten igår kväll. Det bara LYSTE kärlek över paret som spred sig till alla. Så härligt med människor som verkligen älskar varandra.

http://sengas.bloggplatsen.se

 
Anna

Anna

19 juni 2010 12:42

Hur mår Sara?

http://julgrisen.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards