Budda

Direktlänk till inlägg 27 juni 2010

Brännskada.

Av budda - 27 juni 2010 21:43

Aj! Ansikte, armar och hals, urringning.

  

Det rosa gör ont. Det som inte är rosa är brunt men det mesta VITT. (snyggt)

  


Go´natt. Sov gott.

 
 
Tobias

Tobias

27 juni 2010 22:35

Usch då! Jag blev också lite röd i förra veckan! Håll dig borta från solen! Är du buddist? Namnet "budda" får mig att undra. Om du är det måste du verkligen bli ledsen över hur jag har negligerat mina fiskar, men nu ska det bli ändring.

P.S Det är en mycket gammal film. Den inspelades när jag inte hade köpt några fiskar än. Det finns andra videor med fiskar också på min Youtubekanal.

MVH,

Tobias

http://www.bachbloggen.bloggplatsen.se

 
Jasas

Jasas

27 juni 2010 23:01

Så underbart fint foto på dig i menyn till höger! *me like*. Skådade dig länge! Du är fin både inuti och utanpå! :) Kan man skriva så? (hoppas).

Och jag hoppas att det går bra på jobbet imorgon.. och resten av veckan!

Det ser ont ut.. men förhoppningsvis blir även det brunt snart! :D

http://jasas.se

 
Ingen bild

Arletta

28 juni 2010 15:38

Du är i gott sällskap!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards