Budda

Direktlänk till inlägg 8 augusti 2010

Regnet öser ner - söndag.

Av budda - 8 augusti 2010 14:54

Det bidde ingen powerwalk i dag på morgonen. Efter pyssel, dusch och några munnar smoothie blev det Lidl och COOP. Köpte 4 filmer varav en är på nu (Norrmalmstorg).

  

Ghost är det nog enbart jag som inte sett.   

Stekta gröna tomater är sevärd, har sett ´nästan hela´ flera gånger.

The perfect man kan nog vara bra. Hillary Duff har jag sett i flera filmer och Mr Big från Sex and the city är med.   


Jag har mailat ett par frågor till ett gym i området då jag inser att när regnet och mörkret är här på allvar lär det inte bli ork och lust till långa, snabba promenader utan det får bli gym. Löpband (som jag erkänner jag varit litet ´emot´) och styrkeredskap. Nu ser jag fram emot svar.  Tack Håkan för tips!


På Lidl blev jag kallad ´jävla idiot´ och det var inte trevligt att en hysterisk kvinna skrek så. Jag hade inte tilltalat henne men väl hennes dotter som måttade spark mot en söt labrador vars ägare jag samtalade med. Jag frågade flickan överdrivet vänligt, utan att ha tittat på föräldrarna, du sparkar väl inte efter hunden? Är det vad du lärt dig? Hundägaren fyllde på. Jag nonchalerade dotterns gapiga mamma som svor en lång ramsa.  *sucka*


I morgon är det ´allvar´ igen. Arbeta.


Ha en fin kväll, vart du än är!  

 
 
Anna

Anna

8 augusti 2010 16:23

Hur har du kunnat undgå GHOST?!!!!?

Du är duktig du som promenixar! Gör du det åt mig också? Jag menar om du tar i lite extra! :D

// Kram på dig!

http://annalundberg.org

 
Margita

Margita

8 augusti 2010 16:56

det är verkligen tröttsamt när man som vuxen tillrättavisar ett barn och får föräldern emot sig! De föräldrarna gör ju barnet en rejäl björntjänst!
Stekta gröna tomater är en underbar film, tycker jag! :)

http://sengas.bloggplatsen.se

 
Arletta

Arletta

8 augusti 2010 21:54

Håhå, inte konstigt att barn gör så när de har SÅDANA föräldrar saom förebilder.

Att du inte sett ghost är ju bara olagligt. :)

http://wallemini.blogg.se

 
Jasas

Jasas

10 augusti 2010 00:03

DET VAR BRA GJORT, TINA! Du vet att jag hade gjort likadant!

Konstigt med föräldrar som inte ser längre än vad näsan bär. Deras barn gör aldrig fel och hitan och ditan.

Hade Mio sparkat mot en hund så hade han fått reda på att man INTE ska göra så och fått be om ursäkt. Och han är 2.5 år?!

Han ramlade på Dobby en gång och blev jätteledsen och kramade sedan Dobby. Och då var det ändå av misstag och Dobby gjorde inte sig illa (inte Mio heller). Det är väl så man vill att sina barn ska vara? Fy fabian! Hoppas dom inte har något stackars djur hemma. För gör barnet så ute bland folk.. vad gör den då hemma?

http://jasas.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards