Budda

Direktlänk till inlägg 14 augusti 2010

Regnet avbröt fotbollsmatchen MFF - Gävle.

Av budda - 14 augusti 2010 19:30

Oj vad det öser ner. Riktigt mysigt att sitta inne med tända ljus och mysa med töserna, här är Alva:

  

Den trogne bloggläsaren minns mina skriverier om hår och att jag (se tidigare inlägg) klippt ur en bild ur ett äldre nummer av Allas. Bilder på en kort frisyr och hur man kan variera den. I nya Allas nummer 33/10 finns en ny frisyr också med variationsmöjligheter. Gillade denna axellånga som man kan få lockig och ändå så lång så man kan sätta upp håret. SÅ kanske skulle jag satsa på den och en härlig ton, åt choklad-röda-hållet? Se! Fast jag vet inte om jag skulle gilla halv-långt. Antingen långt eller kortare än page? Men snyggt är det (tycker jag). Jag funderar vidare.

  



Kul att ha något att se fram emot, om jag törs.  


 
 
sussi

sussi

14 augusti 2010 21:15

du är så bra på att fora. Vad jag saknar marsvin när jag ser dina bilder

http://fritidsforskare.wordpress.com

 
Margita

Margita

15 augusti 2010 08:08

Spännande med frisyren...ibland kan det vara svårt att veta vad man vill ha....ännu mer spännande, det kanske blir nåt man absolut inte tänkt från början. :)

http://sengas.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

thile

15 augusti 2010 10:11

Spennende med den nye pagen, Tina! Du vil bli så fin med den frisyren ;)
Så langt er mitt hår nå,som på bilden, og jeg kan sette det opp. Bra!
Jeg foredrar den litt lockige (fordi jeg har naturlig fall i mitt hår)
Go for it!!! Klart du tør, vennen.

Klem

budda

15 augusti 2010 11:01

Jag får se, det vore inte fel. Ny form och färg.

Tack snälla för kommentaren.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards