Budda

Direktlänk till inlägg 14 augusti 2010

Jag är utmanad!

Av budda - 14 augusti 2010 23:06

Av Gröngöling. Tydligen skall jag berätta 7 intressanta saker om mig själv.   Nåväl, 7 saker i alla fall.


1) Jag  har  en slags dröm om USA.  


2) Jag har fått ´skamliga förslag´ av en svensk känd komiker.  


3) Jag dricker inte alkohol. Inte ens vin-äger i salladsdressing. Tycker helt enkelt det luktar/smakar för hemskt.  


4) Jag skulle vilja arbeta som SPAterapeut. Jag älskar lugnet, stillheten, återhämtningen, dofterna och att få andra att må bra för jag mår själv bra av behandlingar. Jag skulle även vilja arbeta med/för djur.  


5) Jag är lättrörd.  


6) Jag älskar att powerwalka i parken i snabb takt till musiken och skall så småningom  prova breathwalks. 


7) Jag är intresserad av juridik och kriminalfall. Jag prenumererar på tidningen Misstänkt.  


Någon mer som vill? Jasas? Fler?   

 
 
Margita

Margita

15 augusti 2010 13:46

Roligt med utmaning - tänker anta den, lite senare.
Lovar att hålla mina tummar för dig imorgon, Budda!
Jag har kontakt med veterinär på Blå Stjärnan i Borås om det skulle vara något. Mina sibbe-vänner ställer också upp :) Jo, jag tycker nog att tiden gått fort från parning till nu ;)
Som sagt, ha det så bra du kan ha det imorgon!

http://sengas.bloggplatsen.se

budda

15 augusti 2010 14:10

Tack tack.
Tack för kommentar också.

 
Anna

Anna

16 augusti 2010 16:25

1) Vill skriva en bok :D

2) Hittar alla stjärnbilder på himlen.

3) Jag älskar att gå barfota, men HATAR att få skräp under fötterna.

4) Har gått en massageutbildning.

5 ) Är svag för kriminalserirer på TV.

6 ) Har faktiskt också fått skamligt förslag! Det var en karl en gång, när jag bodde i Ptie, som frågade om jag visste något ställe, där kvinnor säljer sina kroppar. Men det visste jag inte. Så då frågade han om inte jag vilje sälja min kropp!

7 ) Älskar att dansa! ( bugg och foxtrott )

// Kram

http://annalundberg.org

budda

16 augusti 2010 17:31

Tack Anna! :) Jasså du vill svara på utmaningen? Tackar för det. Roligt att läsa.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards