Budda

Direktlänk till inlägg 18 augusti 2010

Onsdag kväll.

Av budda - 18 augusti 2010 19:13

Först vill jag tacka för kommentarer här i bloggen!   

Tack Viol för sällskap på bussen - igen.   

I dag har det varit en mycket lärorik dag på arbetet. Jag kan inte berätta om mina ärenden men jag lär mer och mer och blir säkrare  ju fler jag får och det är roligt/intressant arbete, att möta människor i olika åldrar i både glädje och sorg.

I morse kom en störtskur när jag skulle kliva av bussen vid arbetet men jag hade stövlar (i påse-behövdes inte tas på) och paraply.  

Skönt med någorlunda torrväder.


Köpte en höstjacka. Exakt ´min´modell. Mjuk, lätt och skön.

649 kr på Bonaparte.


  

För övrigt intet nytt denna dag?   

  


Ha en fin kväll.


 
 
Ingen bild

thile

18 augusti 2010 20:03

Så bra du trives i ditt jobb :)
Snygg høstjakke.
Så fin du er på bildet.
Må så bra, og ha en fin dag imorgen.
Klem

 
Anna

Anna

18 augusti 2010 20:39

Åh, vilken snygg jacka! Själv har jag beställt en från haléns. Det är en kort en, just för hösten. En sån jacka som är bra att ha innan snön kommer och innan det blir för kallt.

// Kram

http://annalundberg.org

 
Annci

Annci

18 augusti 2010 20:46

Snygg jacka! Skönt med lite längd.

Själv köte jag en höst/vinter-jacka i juni. Kändes aningen märkligt må jag säga. Men jag kunde inte låta bli. Den kostade bara 200 istället för 800 (Ellos). Nästan så jag ser fram emot lite kyla så jag får använda den. Så snygg är den ;-).

Skönt att du slapp bli blöt idag!!

Ha en fortsatt skön kväll,

/ A

http://www.hultstrom.nu

 
Micke

Micke

18 augusti 2010 21:33

..å jag vill tacka för massa tokigheter via mail ;)
Tryckknappar noterar jag.. lätt få av *s*

http://kludd.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards