Budda

Direktlänk till inlägg 28 augusti 2010

Lördag.

Av budda - 28 augusti 2010 20:26

En lugn dag. Litet städ. Eftermiddagssömn på soffan. ICA. Storkok.

DVD ´2012´.

  

Väldigt god potatis.

  

I morgon blir det (hemma-)SPA, om inget oförutsett händer. Skönt.

    

Detta är så underbart och sant! Det är så jag vill leva.

  

Ja, var är jag nu. Jag är mycket förr i tiden med minnen av mor.

Jag är lika mycket i framtiden, tankar kring operation och förändringen efter det. Tankarna på arbete spökar också. Men de får komma och gå (tankarna).

Det är som det är och det bästa är att "det är okej fast det inte är okej".

I stället för att tänka på hur man vill ha det ( i stället för att vara i det som är) oroa sig för mycket så skall jag denna hösten, i denna situation med allt som hänt acceptera det som skall ske och sker. Det är bara att bryta samman och gå vidare, eller?   


Jag skall se fram emot " riktigt" SPA-besök.  Nä allt är läkt och jag kan ligga på mage. Kanske i början av nästa år om jag får önska? Här är två som håller mig kvar i verkligheten.  Medvetet har jag valt en äldre bild. Love you guys!  

  


I ett äldre ummer av tidskriften  Hälsa hittade jag en hemsideadress till en sida där de säljer s.k dingsha bells som man använder vid meditation. T ex när man skall få sin klass uppmärksamhet, för att börja eller avsluta en meditation. Jag har letat sedan jag började studera till instruktör 2007 men inte funnit sådana i Sverige. Nu har jag beställt sådana och jag är glad.   Tacksam att jag fann dem.


Sover du gott?



 
 
Ingen bild

Arletta

28 augusti 2010 22:37

Men det var väl den underbaraste bilden på syskonen!

Hur känns det så här efter boupptäckningen? Förstår att det är mycket känslor och minnen.

 
Ingen bild

thile

29 augusti 2010 10:53

Vi har opplevt mye av det samme vi, det siste året...
Underbart bilde på barna.
Mums, deilig suppe! Vi har også alltid grønnsaksuppe i september. Godt.
Varme tanker fra meg.

P.S Jeg sover vanligvis godt D.S

 
Nannis

Nannis

30 augusti 2010 08:36

Härliga bilder :)

Hoppas du har det bra, tänker på dig även om jag är lite dålig på att höra av mig bitvis ;) KRAM

http://nannis.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards