Budda

Direktlänk till inlägg 30 augusti 2010

Måndag.

Av budda - 30 augusti 2010 19:01

I dag fick jag veta att det nog inte är lunginflammation som Sara har och har haft under sommaren och som inte gett med sig trots Baktrimkur och Marbocylkur, utan allergi. Stackars Sara men det är så skönt ändå att veta!  

Provar nu nytt spån i buren.

 

    

Fick knäppt ett kort på Kitty också. Hon är så söt, så snäll och orädd. Här dricker hon Proviva blåbär.

  

I söndagens tidning fann jag en artikel om tatueringar. Här är en kille som tatuerar in en slags BUDDA över hela ryggen.   

  

Ja...då var en ny arbetsvecka i gång...jag funderar (som vanligt senaste tiden) på arbete och operation.


I dag börjar min kurs vid universitetet och jag får se hur mycket tid det blir med bloggen och med att läsa andras bloggar.


Jag tackar för besöket här i kväll.

 
 
Gröngöling

Gröngöling

30 augusti 2010 19:47

Lycka till med kursen!

http://grongoling.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Arletta

30 augusti 2010 21:10

Alltså dina marsvin har det ju bättre än alla Hollywoodbrudar på TV! Du ger de så mycket omtanke och kärlek. (Marsvinen inte hollywoodbrudarna) *ler* En sann djurvän.

Lycka till med studierna!

 
Annci

Annci

30 augusti 2010 21:25

Vad skönt att Sara fått en diagnos. Hoppas att du hittar roten till det onda och att hon snart mår bättre.

Vill åxå önska lycka till med kursen. Hoppas du skriver lite då & då så vi får veta hur det går för dig på alla plan.

Ha det så bra och var rädd om dig!

Kram till dig från mig

http://www.hultstrom.nu

 
Margita

Margita

30 augusti 2010 21:45

Vad skönt att du fått veta vad Sara lider av, även om det är tråkigt att hon är allergisk - *lilla gumman*
Så snäll du är - jo tack, vill gärna ha :)
Spännande med studier, lycka till!

http://sengas.bloggplatsen.se

 
Sussi

Sussi

31 augusti 2010 21:19

Jag vill ha en stor kinesisk drake på ryggen. Men men..Drämma kan man..Har dock klart två motiv som ska bli till en i mitt huvud. Måste bara få tag i en tattuerare som får ner de på papper sen.

http://fritidsforskare.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards