Budda

Direktlänk till inlägg 30 augusti 2010

Bra att ha.

Av budda - 30 augusti 2010 21:35

Jag beslöt mig för att (oavsett om jag hinner/orkar/kan både studera, arbeta, sköta familj, opereras eller ej...) beställa lagboken 2010. Har en version från 2004 men lagarna förändras snabbt. Gillar det tunna prassliga pappret i den tunga boken.  Det blev även en bok med rättsfall. Vi har fått uppgifter, 3 rättsfall att analysera och kommentera. Det blir tentamen och ett PM. Jag är inte säker jag ror det i land och jag svor vid senaste kursen jag pluggade på deltid att jag inte skulle utsätta mig för att både plugga och arbeta. Haha. Hur är man funtad? Hur det går beror nog mest på hur ont jag har och hur jag mår efter operationen och den omställning det blir. Det löser sig.  


En rolig sak är att MFF nu leder allsvenskan.  Men det är en del matcher kvar denna säsong så vi skall inte ropa hej...  Duktiga är de i alla fall.


Nu skall jag få fotmassage med pepparmintslotion. Jag säger bara: aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.   



 
 
Sussi

Sussi

31 augusti 2010 21:17

Du går de bra som orkar både plugga*/jobba och vara mamma!!! Stor eloge till dig! De intressant att läsa lagar.Läste rättkunskap på komvux och nu måste jag ju även kunna de som ramlar inom ramarna för HSL, LVM och LVU men de intressant de med :)

http://fritidsforskare.wordpress.com

 
Micke

Micke

1 september 2010 18:14

Malmö? Vem bryr sig om nån läderboll som sparkas när det finns hockey ;)

Hoppas det går bra med studierna då!

http://kludd.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards