Budda

Direktlänk till inlägg 1 december 2009

Ny månad,nya tag.

Av budda - 1 december 2009 06:20

Det slog mig precis att det är december. :) I går begav jag mig hemifrån 7.25 och via tandläkaren med minstingen till arbetet, bio på kvällen med arbetet och var hemma 22:25. Pju. Stieg Larsson filmen var i vanlig ordning bra. Man kan inte låta bli att tycka om Lisbeth Salander, eller hur?:)


I går fick jag jultidningarna jag beställt och bland dem en bok av Stefan Einhorn vars bok Medmänniskor  jag i somras läste och hade väldigt stor behållning av (tack Viol :) ). Den nya ser ut så här:

  


I dag är det min lediga dag och jag har inga tider att passa. Tänker putsa tonåringens fönster och hänga upp en (ny) Barca-gardin.

  


Kanske städa åt tjejerna, gå en runda, lyssna på Karin Alvtegen, koka en härlig grönsakssoppa. :) Hoppas du får en bra tisdag och en fin start på  julmånaden.


<3

 
 
Ingen bild

Katrinelund

2 december 2009 17:19

Vilken fin gardin! Kul att de stora lagen satsar på produkter! en dröm för ett fotbollsfan, att ha sitt favoritlag hemma hos sig!
Har vårt kära MFF något liknande eller t ex badlakan??? :-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards