Budda

Direktlänk till inlägg 7 december 2009

Hiss & diss.

Av budda - 7 december 2009 17:20

Hiss:


K a r i n   A l v t  e g e n s   f e m t e   o c h    s i s t a   b o k   i   m i n   M P 3

A t t  f å  5  C a m i l l a   L ä c k b e r g c d b ö c k e r  p å  e t t  U S B m i n n e

A t t  m i n  a   k v a r g l ö m d a   n ö t l j u s    i   j o b b k y l e n  v a r   g o d a   f f

M i d d a g s g r y t a   s o m   p u t t r a r  p å  s p i s e n

N y  s ä c k   e k o l o g i s k t   h ö   h e m k ö p t   t i l l  t j e j e r n a   

N y   v å r d c e n t r a l   p å   k o r t   g å n g a v s t å n d

R u m s b y t e t   s o m   f å r   t a   t i d   f r a m   t i l l   j u l

A t t  s n a r t  h a  m a t  p å  b o r d e t!

B e s t ä l l t   t i d    f ö r   k l i p p n i n g




Diss:


U t t a l a n d e   i  m o r s e  (k ä n d e s )

T j ä n s t e m ä n   s o m   i n t e   h å l l e r   o r d

J o b b a  p å   m i n   l e d i g a   d a g  i  m o r g o n

A t t  I K E A  i n t e  h a d e   b y r å n  H e m n e s   i n n e

N y   v å r d c e n t r a l = m i s t e r   m i n  " s t järndoktor"?







 
 
Sanna

Sanna

7 december 2009 19:23

Mina diss idag skulle nog vara övervägande tror jag men ibland blir vissa dagar sämre och då känns inget skoj.
Imorgon tror jag bestämt att jag kommer att hissa det mesta för positiv är jag trots allt.
HA DET GOTT!

http://sancha.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards