Budda

Direktlänk till inlägg 10 december 2009

Dags att dra täcket över huvudet.

Av budda - 10 december 2009 21:03

Snart i alla fall.

Jag blir alltid pigg på torsdag kvällar. Vet inte varifrån energin kommer.:)


I morgon är det I D O L final. Skall du se den? Vem tror d u på?

Jag tror på Erik, därmed inte sagt att jag hejar på honom eller tycker han är bra.


Killarna stod uppstylade på Metros första sida i dag. Kände knappt igen dem. :)


Helgplaner någon? :)


Planerna här är att fortsätta röja, städa, putsa fönster, upp med gardiner, duscha blommor, byta sängkläder, byta innehåll i skåp mellan ´nya´rummen. :) Utan stress, i egen takt, med glädje.


Tankar från mig.

 
 
sussi

sussi

10 december 2009 22:07

ingen idol här. Komemr vara ute i byn och bo på vandrahem i helgen :)
Stressa lungt! Pust du har de du gör i helgen

http://fritidsforskare.wordpress.com

 
Sara

Sara

11 december 2009 00:27

Du är pigg för att du vet att det är idol imon :p haha skoja..

Härligt, för jag är sällan pigg nu för tiden ..

http://www.sarasliv.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

viol

11 december 2009 13:33

Jag ska jobba... Just varit med sonen hos doktorn, han har haft feber sen i söndags, men ingen halsfluss utan ett virus... Hostmedicin fick han i alla fall. Annars är jag pigg och full (nåja :) av energi! Önskar dig en riktigt härlig helg!

Stor kram

 
Ingen bild

Arletta

11 december 2009 17:26

Jo, jag ska nog se idol ikväll. Om ungarna tillåter. ;)

För en gångs skull så har vi inga planer för helgen. Skönt faktiskt.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards