Budda

Direktlänk till inlägg 22 december 2009

Dan före dan...GRATTIS HANNA!

Av budda - 22 december 2009 21:54

Grattis fina Hanna, 2 år lillejulafton.


Grattis "Jasas" Hanna, 26 år samma dag. **peka på länklistan*

 
 
Sara

Sara

23 december 2009 09:45

Hej!

Okej, vad skönt att du inte ska opereras igen, hoppas att du slipper det i fortsättningen och fortsätter att vara frisk!

Sv: Nej ja visste inte det, oj. Jag vet inte riktigt, jag har många favoriter. Tycker om nästan vartenda låt jätte mycket av Michael Jackson. Men lyssnar mycket på "who is it", "heal the world", "man in the mirror" etc... Tycker att han sjunger med sån känsla i alla låtar.

Jag köpte en grå/silver/lilaaktig o så en blå/silver/mörkblå :) Har massa lila nyanser hemma jag med :)
Spa grejer, ljus o sånt som du förklara, är härligt att ha sådant o unna sig lite avslappning o man känner sig så mycket fräschare när man använt sånt. Det är mysigt.

Kalle ankas jul imon då :D?

Ta hand om dig!

/Sara

http://www.sarasliv.bloggplatsen.se

 
Ewa

Ewa

23 december 2009 10:42

Grattis, Hanna med morrhåren! Puss o snus.

http://www.fundringar.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards