Budda

Direktlänk till inlägg 24 december 2009

Hur är din julafton?

Av budda - 24 december 2009 21:57

Goder afton!

God fortsättning! Hoppas din julafton varit bra!


Vid 16-tiden åt vi.

  

Sedan dess har jag inte ätit men är litet sugen på popkorn? Glögg? Ris a´la malta? Ingen aning.    Tomten kom med en matta....


  

...och många ansiktsmasker för olika ändamål.

  

Givetvis ville jag testa en, det känns gott efter rengöring, peeling och mask.

Uppstramat och rent. Fräacht.   

  

Hade tjejerna ute i hallen, på täcket, de fick äta ur sin nya Liverpoolmatskål!

Själv tog jag en tupplur på nya mattan. Toppen.

  

I morgon blir det biopremiär.  

Önskar en fin fortsättning på julhelgen!

  


Tankar...  

 

 

Uppdatering: mätt och trött blir det sängen snart. Kram!



 
 
Annie

Annie

24 december 2009 23:38

Härligt att du känner dej nöjd :-)
Här har allt också varit bra, och det bästa för mej är att se barnens glädje
Önskar dej en fortsatt god och glad julhelg

Kramar i massor!!

http://peek-a-boos.bloggagratis.se

 
Truddelutt

Truddelutt

25 december 2009 08:10

God fortsättning!!!

KL 10 åt vi (mor, far, syster, svåger, systers söner och en flickvän (den andra firar jul i Falun med sina föräldrar), syrrans bonusbarn och så jag) en gemensam frukost. Efteråt blev det kaffe och lite prat innan var och en for hem till sitt igen (den äldsta sonen (ja, till syrran alltså) och hans flickvän firade resten av julen hos hennes föräldrar i Malmköping).

När kl var 16 for jag tillbaka till syrran och hjälpte till att fixa lite med maten.

Kl 17 samlades vi åter för att äta julmat. (Denna gång var en kompis till syrrans yngsta son med istället för syrrans äldsta son med flickvän. Kompisen hade jouren som deltidsbrandman och kunde inte vara hos varken hans mor eller hans far för de bor för långt bort från brandstationen)
Åt tills magen stod i fyra hörn. :)
Efter maten blev det trisskrap och julklappsutdelning och sen var kvällen så gott som över.

Ha det gott min vän

Kramis

http://truddelutt.bloggagratis.se

 
Ingen bild

viol

25 december 2009 11:12

God fortsättning på julen kära vän! Tack för presenten! De fina örhängena ska jag använda till fest:) Ha en fortsatt fin dag! Vad blir det för film? Vi tänker gå i morgon, idag blir det bara en slappdag, spela spel med familjen!

Kram

 
Gröngöling

Gröngöling

25 december 2009 13:30

God fortsättning på julen Budda!
Fina bilder, kul att du haft det bra.
Låg du och sov på mattan....?
Ha det skönt idag, hoppas bion är bra. Hade själv tänkt gå och se en klassiker klockan 13 men det blev för tidigt.

http://grongoling.bloggplatsen.se

 
Truddelutt

Truddelutt

25 december 2009 19:41

Ja du må tro att det känns skönt att ha ett jobb. En stor sten har försvunnit från hjärtat. *glad*

Nä det där med trisslotterna var lite tråkigt. Tycker jag iaf. Hade säkert varit annorlunda om vi vunnit massor av pengar. Men vi ska köpa nya lotter för pengarna som vi vunnit så vi har ju fortfarande chans. :)

Mm, ingen ska behöva vara ensammen på julafton så det var klart att han skulle vara med. Han har nästan hört till familjen så han kände sig nog hemma. :)

Idag har det varit lugnt. Var på mat hos mamma och pappa och då var syrrans yngste son J där plus syrrans bonusbarn oxå. Skönt att få umgås med dem utan syrran och svågern (som spenderar dagen med att spela Canasta hos vänner).
J och jag var kvar i fyra timmar så vi hann avhandla allt möjligt. Bla har vi redan uppfostrat hans barn som föds i början av juni. Eller rättare sagt så har Han uppfostrat barnet och jag har sagt till honom att vi andra ska påminna honom om hur han ska göra när barnet kommit. :)

Nä, ticnet är där man köper biljetter till konsterter eller hockey. Perfekt julkapp.
Men jag och min kompis MA har sagt att vi ska åka till London det året vi fyller 40 år och det blir ju nästa år så vi åker nog dit i vår.

Ha en skön juldagskväll!

kramen

http://truddelutt.bloggagratis.se

 
Micke

Micke

25 december 2009 20:44

God fortsättning på julen där med!
Här blev lite knapigt då pappa åkte in på sjukhuset på jukaftonsförmiddagen men fick permis 3 timmar på kvällen men blir där till efter helgen nu.

http://kludd.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards