Budda

Direktlänk till inlägg 27 december 2009

Söndag.

Av budda - 27 december 2009 14:13

Regnar ute. Dags för klovård på tjejerna.  De är så duktiga (tjejerna alltså).

  


  


Sitter och ser en bra dokumentär om tsunami. Min mardröm.

Att hamna så under vatten. Tsunami eller köra ner med bil under vatten dvs halka av vägen. Paniken.   Någon som sett filmen Poseidon? Den  nya versionen med Jessica Alba och Josh Lucas (tror jag bestämt). Såg den på bio och satt och kikade mellan pek- och långfinger. *rysa*


I kväll blir det fika hos bekanta. Önskar dig en fin fortsättning på söndagen.



 
 
Sara

Sara

27 december 2009 15:02

Du har gjort om i bloggen :) Fint!

Jag fick en bra sminkborste från Makeupstore! jätte bra! Så fick ja lite annat smått o gott o jag är nöjd! :D

Har du några planer för nyårsafton?

http://www.sarasliv.bloggplatsen.se

 
Hannah

Hannah

27 december 2009 20:11

Tassar in och lämnar en hälsning !! Hoppas allt är bra med dig.
Stor kram.....

http://hannah-hjortsberg.bloggagratis.se

 
Felicia & grisarna

Felicia & grisarna

27 december 2009 20:46

Missa inte Damernas detektivbyrå idag på kanal 1 kl. 21:00 (om du inte redan sett den). Den är hur bra som helst! :)

Svar: Jodå, jag är nöjd med mina julklappar. Fick mestadels pengar, som jag önskade. Men förhoppningsvis blir jag hästägare till världens underbaraste islandssto snart, och vad mer än så kan man önska? ^^

http://grisenfrideborg.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Arletta

28 december 2009 22:57

Oj, inte dåligt att lycks klippa så små små klor. Jag tycker att det är dagens utmaning att klippa naglar på min lilla Emma. Ja, jag vet, det sägs att det är mkt enklare att klippa naglr på sovande barn men säg den som vågar peta på en baby som sover? :)

Jo, att drunkna är nog min största skräck med. Jag kan riktigt känna paniken.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards