Budda

Direktlänk till inlägg 12 juni 2010

Härlig lördag på stan.

Av budda - 12 juni 2010 19:32

Insprerad av Gröngöling blev det ´SPA´ med toning, peeling och mask.   

  

Ut på stan med minstingen. Glad för den möjligheten (skattepengar).

            

  

Minstingen fick så klart välja vad hon ville ha. Bok, dagbok, fina praliner, Hello Kitty-strumpor, underbyxor och annat smått och gott. Valet av lunchställe överlät jag också till minstingen.   

  

Jag fick läst hela "Klassresan" för mig.    


Ser ni fotbolls-WM?

 
 
Ingen bild

Katrinelund

12 juni 2010 19:52

Härligt att vara ledig, kunna göra stan!
Fina "bakelse"-skålar! Var hittar man sådana???

Hoppas att Sara mår bättre nu.

VM-fotbollen är ett måste. :-)

 
Micke

Micke

13 juni 2010 00:01

Jag har sett lite fotboll ja, men är mera en hockeymänniska :)

Kul med en heldag på stan!


Fin färg på håret med, lite att trassla in sig i det där ;)

http://kludd.se

 
Margita

Margita

13 juni 2010 16:26

Ååååhh - vilken fin tunika!!!
Nix, jag är en sån där "icke-veta-att-det-är-VM".... tyvärr....har ingen koll alls ; jo, jag får rätta mig med en gång. Klart jag vet att det är fotbolls VM, i Sydafrika. Men är inte dugg intresserad av sporten, däremot av en debatt om huruvida VM är bra för Sydafrika eller inte...;)

http://sengas.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards