Budda

Direktlänk till inlägg 21 december 2009

*gäsp*

Av budda - 21 december 2009 06:03

Go´morron!

Eftersom jag somnade och sov gott på soffan i går kväll var jag vaken halva natten så nu sitter jag här klockan 06:00 och klipper med ögonen.  


Det skall bli en härlig dusch före promenaden till sjukhuset.    Hoppas det skall gå bra där. Det ser ut som om vi skall kunna köra de tio milen ´hem´. Det snöar i alla fall inte nu 


I kväll skall jag nog unna mig de där popkornen jag pga fastande inte fick i går.   Jag önskar dig en fin dag. Så här dan före dan före dan före dan. Det blev rätt va?  


Ljus å värme.

 
 
Ingen bild

viol

21 december 2009 12:12

Tänker på dig idag!

Kram

 
Gröngöling

Gröngöling

21 december 2009 17:16

Ingen snö har fallit idag, i alla fall inte här. Tur!
Hoppas resan gick bra, och undersökningen också!

http://grongoling.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards