Budda

Direktlänk till inlägg 31 december 2009

Nostalgi.

Av budda - 31 december 2009 23:13

Låt mig berätta om ett för mig fint minne.   I dag, högst upp på en bokhylla återupptäckte jag dessa ängelljusstakar. Jag som haft väldigt mycket änglar i olika utformningar log för mig själv när jag lyfte ner dem och tog ut dem i köket. Jag blåste av värsta dammet     och torkade dem med en fuktig trasa.

Jag fick dem när vi precis hade flyttat i hop på Brynäs (Gävle) och under en lång tid har de stått högst upp i bokhyllan tills jag såg dem i dag.

Kände hur jag vill ha dem framme och tända dem. Visst passar de på nya byrån?   


  

 
 
Truddelutt

Truddelutt

1 januari 2010 14:24

Vilka fina ljusstakar!!!

Jag är utbildad systemutvecklare men jag blev klar när IT-branschen dök -01 och fick aldrig in en fot där.
Kommer att få en 5 dagars utbildning av AF.

god fortsättning på det nya året!!
Kramis

http://truddelutt.bloggagratis.se

 
Nannis

Nannis

1 januari 2010 17:48

Jättefina, och de passar verkligen till byrån :)

Ser att du också har paul smith parfym? *s* Vilket sammanträffande, jag fick en sån skickad till mig av en liten ängel, söt som socker *ler*

Har du D&B light blue där också? Den är kanon den också, har den jag med ;)

Gott nytt år och god fortsättning :) kram!

http://nannis.blogg.se

 
Jasas

Jasas

1 januari 2010 20:23

UNDERBARA! Dom ska verkligen inte bara stå och samla damm uppe på en hylla. De ska stå på din fina fina byrå och visa sig ordentligt! KRAM!

http://jasas.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards